Besöker dig

Jag bestämde mig nyss för att jag ska gå till minneslunden på kyrkogården imorgon efter frukosten. Känner att jag behöver sitta där och tänka på dig. Jag hatar fortfarande att du inte har en grav, för jag har hellre suttit där och vetat att du var precis där. Då har jag kunna suttit där, pratat med dig och veta exakt vart du låg. Nu går det inte, för du ligger i havet, och jag tar mig inte dit precis där du ligger. Jag kan inte komma ifrån att jag tycker det är jobbigt att det är såhär. Jag ser ändå att en grav har varit bättre.. Men, eftersom gjort är gjort och jag inget kan göra, så får det vara som det är nu. Jag vet ändå att jag kan gå dit och tända ett ljus för dig, och veta att du finns någonstans. Jag saknar dig! Du var min pappa, min bästa vän. Jag saknar någon att kunna vända mig till när jag och mamma inte kommer överens. Jag vet inte alls vart jag ska ta vägen. Jag ber dig, kom tillbaka.. Jag kan inte sluta sakna dig, inte för någonting. Ingenting kan ersätta dig, min bästa pappa! 

Imorgon ska jag sätta mig på huk och prata med dig, och tända ett ljus för saknaden och för att du var den du var! Jag älskar dig, och jag saknar dig nå så fruktansvärt mycket. Bästa du ♥♥♥


Puss, din dotter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0