I like the way

Efter dagens match känner jag en viss lycka. Vi gjorde vad ingen väntade sig, och slog wallvik på hemmaplan med 4-0. Världens bästa insats av världens bästa tjejer på matchen. En jävligt bra match vare, och till och med jag slog på stort och klev ut på plan de sista 3 minutrarna, och drog på med målchans. Eftersom jag inte är riktigt haj som utespelare, så lyckades jag hamna i offside. Annars jäklar har jag dragit till med ett mål också. Hade faktiskt varit ganska coolt, om jag får sägat själv ;)

Nu laddar jag om för DM-final på lördag, mot team hudik.. Trots att vi har tappert med spelare så ska jag göra det bästa jag kan, vilket jag vet att tjejerna gör också! Bra tjejer ärom, jadu!
Och för att tillägga när vi ändå pratar matcher, så möter vi trönö, i trönö, på söndag också! Kom förbi och kika vetja. Blir nog bra spännande det! 

Jag älskar fotboll, det är då tamefan det bästa som finns!



Puss, Viktoria Lindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0