Love is on fire

Vaknade imorse av att louisan ringde och frågade vad jag gjorde, eftersom vi skulle åka till morviken och kolla på views halv tre. I full panik kollade jag på klockan som stod på kvart i två. ÅNGEST! Snabbt som fasen gjorde jag mig klar och väntade på henne. 
Ute i morviken var det sådär faktiskt, vi kollade bara på views och nå gammalt trönöband som inte var speciellt bra. Efter views så började det regna lite smått, så vi drog oss hemåt. 
Nu sitter jag i vardagsrummet och lyssnar på musik. Funderar faktiskt på att hoppa in till duschen och äta, eftersom jag ska till louisan med lite bra boys.. blir en skön chillkväll bara, inget märkvärdigt. Ska försöka ta mig hem i tid och sova.. 

Jag vet precis vad jag ska göra nu faktiskt. Jag ska dra på denna skitbra låt, laga mat och SEN duscha fort! Tydligen så är det bråttom enligt louisan, eftersom att jag inte får gå till henne med foten.. JOLL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0