Nattluringsupdate

Kör en sen updatejäkel, nå såhär på nattluringen. Nyss haft en peppdiskussion med sanna olsson, och till det bildades en pepp/fästlista på spotify, för att vi ska leva livet fuuuullt ut på lördag! jävlaranaka va kul vi ska ha. Eller iallafall jag, sanna får göra hur fan hon vill ;)
Efter att ha stekt en jävla go börgare på nattkvisten, ätit bullar, druckit mjölk och kölla nåra avsnitt av andra avenyn - så känner jag mig ganska nöjd och känner för att slänga in handduken för den här gången! Kan dock meddela att jag återkommer så fort jag fattar att jag ska vakna igen, vilket kan bli senare än väntat..

SOM SAGT, slänger in handduken för denna gång, och återkommer imöra. Kanske är lika brare, älle?


Jag säger bara en sak, 
Lev livet fullt ut - för det gör då tamefan jag just nu!!

Puss, Viktoria Lindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0