When you try your best, but you don't succed

Känns som att man aldrig får till det, liksom.. Att hur man än bär sig åt så blir det fel. Det går trögt nu, väldigt trögt. Vet liksom inte vad jag ska göra, det går snett och trögt.. 

Hade iallafall en jättetrevlig kväll med tjejerna! Han med allt från prat, film och pizza! Lite senare på kvällen kom nisse, larsa, jorge och erik på besök också. Lika kul att se dem varenda gång, bästa grabbarna! Tackar louise för en jättebra kväll, som jag hoppas går i repris! 

Satt och tänkte på dessa två brudar från el hudiko idag, hanna och tova! Jag saknar dem lite, måste jag erkänna. Världens skönaste brudar ;)


Puss, Viktoria Lindgren

Kommentarer
Postat av: Anonym

fett coolt att man är med här då lixom, vi får ta och ses nått. puss påre!

2010-08-11 @ 16:58:30
Postat av: Vickan

har inte en aning om det är tova eller hanna som kommenterade nu, men det spelar ingen roll de, för jag säger ja ändå ;) puss!

2010-08-11 @ 17:35:15
URL: http://theaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0