Yesterday was good

Hamnade hos louisan igårkväll, med lite bra boys. Hade supertrevligt med gh, filmluring, donken och nån öl! Inte mojnade vi inte.. Grabbarna stack efter några timmar, och jag satt kvar hos louisan och diskuterade och hade det nice. 
Runt halv två började jag tänka på hemfärd, och den skedde kanske.. halv tre? Fin som jag var, iförd plastpåsar på vardera fot för dålig klädsel och regnkappa som man har på grönan, började jag vandra hemåt medans alla skrattade åt mig. Slutade med att jag skulle till ljusne.. Nån snäll utlänning tog oss till ljusne, eheh. Och han hade stenkoll på vart gasen satt hela vägen, för fort som ba den gick de.

Väl i ljusne började jag traska runt, träffa lite människor och sen skulle jag sova hos en fuller isabelle, hade jag tänkt. Men, mm visst! Jag sov på hennes trädgårdsmöbler i regnet, och i min finfina klädsel.. Tänkte inte klart och bankade på dörren, utan jag gick direkt och lade mig där. Tro det eller ej, men skönt vare faktiskt. Tur att dem inte tar in dynorna, så jag hade något skönt att ligga på. Jag jääääste, jaa det gjorde ja! :) 

Efter en spännande sovluring mitt ute i det fria, så vaknade jag upp halv två. Tyckte att isabelle skulle vara vaken då, så jag gick och ställde mig vid balkongdörren. Så taskig som jag är så knackade jag på så hon vart rädd där hon stod i köket. Men, skiter man väll i? ;)


Nu är jag nytränad och kan snart meddela att jag är nyduschad, och efter det ska jag baka VÄRLDENS godaste kladdkaka! Muuuuumma ;;
Puss, Viktoria Lindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0