Done

Ombyggnaden är över, och jag är helnöjd. Från att inte ha fattat ett skit till att få fått det såhär pass, inte illa! 
Nu ligger jag och jäser i soffan, och kikar på NCIS. Världens numera tråkigaste program faktiskt. 

Hade en jäkligt skön fotbollsträning igårkväll. Göran körde poängjakten med oss på fysen, och det var en rejäl omgång för kroppen. Kändes dock himla skönt i kroppen efteråt, det gillar jag! Tomten kom på besök också, och gav oss alla ett varsit julkort och en julklapp. Påhittigt måste jag säga! 

Efter träningen tog jag en skön dusch ute i bergvik, och sen åkte jag hem och packade för en natt hos elin i stugsund. Runt 2 åkte johanna hem, och då gick vi och la oss också, och kikade på peter pan(ellens favoritfilm..).  Vaknade inte förrän 2 ida heller, men va gör väl dä... Det är ju lov! 

Annars har jag bara legat idag. Funderat lite över julafton också.. Halva familjen ligger i magsjuka, spännande va? 
Kan bli en jävligt ensam julafton, och med den oturen en annan har så får man väl fira den i sängen...

Nu ska jag kika på några avsnitt av solsidan! 



Puss, Viktoria Lindgren

Kommentarer
Postat av: elin

roligt för dig att du fick komma till stugsund... kan ju inte va kul att bo på broberg :)

ja känner mig cool nu när jag kommenterade!

2010-12-23 @ 20:29:44
Postat av: Vickan

haha, snacka om att kommentera bara för att där ;)

du är bra go du!

2010-12-23 @ 20:32:49
Postat av: elin

haha aa de vare :D god jul påre! hörs, häääj!

2010-12-23 @ 20:35:38
Postat av: Vickan

haha god jjul! ;)

2010-12-23 @ 20:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0