Glasögon?

Det går knappt att läsa längre. Satan vad orden blandar sig asså! Ögonen lever sitt eget liv, det kan jag försäkra.. Fattas väl bara ett par glasögon på det här så!

Träningen idag gick väl, sådär.. Är egentligen inte alls nöjd med den. Blir så irriterad på mig själv när jag vet att jag kan bättre!
Sitter iallafall hos syrran i ljusne nu. Hade bara sällskap i typ, en halvtimme. Sen dissa dem mig och gick och la sig. Superspännande här i vardagsrummet på granvägen :)

Ska nog dra igång en film nu tror jag, som jag har tänkt somna till.
Så, god natt! :)




Bjuder påmina gofisar som jag ska spendera fyra dagar med i Lofsdalen! :)

Puss, Viktoria Lindgren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0