Julbord

Hektisk dag måste jag säga, jag och mamma har stressat runt som två idioter. MEN, som alltid, så lyckades vi hinna i tid till allting. 

Struntade i att göra matteprovet idag, eftersom att jag inte riktigt hängde med i matteboken som de andra. Gjorde inget, så jag gör det efter jullovet istället. 
Hamnade därefter på furan med mamma. Hade tänkt att inhandla skorna jag visade i torsdags, men hade SJÄLVKLART glömt kortet hemma. Bra för ekonomin kanske, men inte för mig.. 
Sen klippte jag mig faktiskt, är supernöjd med frippan. 

Sen har jag läskat mig på ett julbord på axmarbrygga. Kan inte säga mycket annat än skitgrymt! Fy i helvete vad jag har ätit ikväll, magen snuddar nästan i taket. Ruggigt illa! Men helt klart världens bästa julbord, finns inte mycket som kan klå det där inte. MÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖMS

Imorgon får det bli en stunds fotbollskikande i ljusne, stugsund-iggesund/enånger. Det är väl allt jag har planerat, tror ja?
På söndag har jag "matchpremiär" med mohed, och jag är lite nervös. Möter team hudik klockan 16, i bergvik.

Puss, Viktoria Lindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0