Mind is spinning as usual

Precis som varje år vid den här tiden, är det körigt. Allting krockar när det helst inte borde. Det mesta går inte som det ska, det blir ofta fel. Jag stressar upp mig, är orolig, gruvar mig för egentligen ingenting. Det har varit samma visa i fem år, så jag borde ha lärt mig vad som händer och hur jag ska hantera det. Istället har jag ignorerat allting, bara låtit det rinna ut i sanden liksom. Jag tror jämt att det bara är något som händer en gång, men ack så fel jag har - varje gång! 

Det är julafton om två dagar. Jag har inte köpt en enda julklapp, jag ligger efter nå så fruktansvärt. Det blir jobbigt det med, för nu sitter jag här i sista sekund och nästan skriver lista på allt jag behöver göra imorgon. Kommer ändå att glömma någonting, garanterat!! 

Vet inte riktigt hur jag ska få tiden att räcka till. Det är allt detta som ger mig gråtattackerna. Jag väntar med allt, jag skiter i det tills jag inser att det nästan är försent att hinna med det. Jag måste skärpa mig, jag måste rycka upp mig på riktigt nu. Fan å!! 

Det finns en anledning till allting, och det är du! ♥
Känner en oerhörd saknad, världens bästa pappa

Puss, Viktoria Lindgren

Kommentarer
Postat av: Louise Eriksson

Du vet vart jag finns!<3

2010-12-23 @ 00:44:31
URL: http://erikschon.bloggplatsen.se
Postat av: Vickan

Det vet jag vännen! <3

2010-12-23 @ 01:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0