Skitsnö!

Är så ofaaaaantligt less på all denna jäkla snö nu, så det finns fan inte. Bara ivägen för mig när jag ska gå! Negativast på jorden är jag också, lika bra det kanske..

Vart ingen match heller, bara det är ju bra nog tjatigt! Spelar i hudik den 5 januari istället, får väl gå de med!
Vi delade upp laget i två och körde en internmatch istället, och den vann mitt lag! Gulliga julia som dundra upp en boll på mitt kindben. Kändes knappt...

Nu ska jag ha en ta-hand-om-mig-själv kväll tror jag. dock med julmust och godis i bilden, men gör inget.. haha!
Det kan inte vara helt ur bilden med något onyttigt heller, va tusan.


You
make me feel so much better, shame you did not know about it.




Puss, Viktoria Lindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0