Söndag

Hade en riktigt rolig kväll igår med mina bästa! Måste göras om helt enkelt.


Idag är det söndag, vilket innebär lilla julafton och mammas födelsedag. 
Vaknade upp med saga i sängen imorse, så vi satte oss och kollade på hundbilder och voffade, bästa grejen de! 
Nu inväntar vi släkten för lilla julafton, eftersom att familjen landström far till lofsdalen över jul. Skulle gärna följa med, gud så skönt! Har lite på känn vad jag kommer få. Möjligen saker tills jag ska flytta? 

Nu ska jag rusa in i duschen och få nå ordning på livet igen. Sen måste jag packa också... Guuuuud så nervös jag är!

"Matchpremiär" med nytt lag! 
Mohed - Team Hudik  UNGEFÄR 16.00 i bergvik! 
Grymt dä å!

Måste ju också säga,
Grattis världens bästa mamma! ♥



Puss, Viktoria Lindgren

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ska du flytta?=)

2010-12-19 @ 12:07:04
Postat av: Vickan

Linköping om det går som jag vill :)

2010-12-19 @ 21:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0