Tiden räcker inte till

NÄR MAN SOVER TILL TJUGO I TVÅ!! Ställde klockan på halv nio, tänkte ut och springa för jag behöver det. Men, funkade inte riktigt när man sov över klockan. Imorgon gör jag ett nytt försök, tror jag. 

Blir också lite deprimerad när alla åker till stockholm och gävle idag för mellandagsrean. Spännande att jag inte fick en krona i julklapp.. Blir hemma, arå!
Istället sitter jag och kikar på junkyard's mellandagsrea. Letar efter jacka och täckbyxor, men det är så jäkla dyrt. Fattig tjej har inte råd! Men alla tröjor är inte så dyra, eheh! 

Har också problem med den sak.
Fjällen över nyår, eller inte fjällen över nyår? HEEELP




Lite saker jag har tittat på. Vore fint att ha dessa här hemma! 


Förresten, vad tycker ni om musikgrejen jag kom på igår? Lämna kommentarer!


Puss, Viktoria Lindgren

Kommentarer
Postat av: fffelicia

musikgrejen var bra. men du SKA stanna hemma :( :( :(

2010-12-28 @ 01:02:51
Postat av: Vickan

Tack!

Haha, vi får la se! ;)

2010-12-28 @ 01:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0