Tidsbrist

Har haft ganska mycket för mig, så därför skrev jag ingenting på hela dagen igår. Mycket illa!


Igårkväll var vi på firman och kikade på två filmer och hade det jäkligt bra. Kändes faktiskt hyfsat skönt att vara nykter när alla andra var full och odrägliga! ;)
Tog oss en sväng ner på stan runt tolv-halv ett, och kikade lite. Kom också fram till att det enda roliga med att vara nykter när alla andra är full, är att man kan skratta åt dem. Och, så är det faktiskt.. Så sant som det är sagt! 
Träffade folk och sådär, och vi slutade på kebab house då viktor skulle äta innan han åkte hem. 

Idag råkade jag sova till kvart över ett. Vaknade med panik då jag hade tänkt att åka ut till flygstaden och kolla på världens bästa nisse när han körde. Men, tur som jag hade så var det inställt. Låg och drog allt för länge, drog enda tills mamma vrålade på mig i trappen att det var dags att ta sig ut genom dörren och ner till ica. Kämpigt vare, eftersom att dörrn först hade frysit och sen all jäkla snö som täppte till. TYPISKT! 
Hämtade ut skoltröjorna, vackra arå! haha

Sen åkte jag till firman ikväll igen, med mycket trevligt sällskap. Kikade på film, a nightmare on elm street. Ganska bra, men han kommer att hemsöka mig inatt. Jag har det på känn.. Vart inte mycket mer efter filmen, satt och pratade en stund, sen åkte vi hem.
Nu ska jag spela betapet med isabelle, troligen! Synd bara att hon är snabb som en snigel ibland. 


Bjuder på en rätt så härlig bild på FBI-viktor från firman igår. 
Tur du bjuder på dig själv, så man får skratta lite åt dig. Jävla stjärna! 

Puss, Viktoria Lindgren

Kommentarer
Postat av: fffelicia

tack för kvällarna! :D

2010-12-27 @ 00:16:38
Postat av: Vickan

Tack själv gofis! Synd att vi inte umgås mer :)

2010-12-27 @ 00:25:53
Postat av: fffelicia

ja! måste skärpa till oss nu va :)

2010-12-27 @ 02:09:50
Postat av: Vickan

Absolut! :)

2010-12-27 @ 02:14:18
Postat av: Anonym

nisse? firman?;)

2010-12-27 @ 17:07:08
Postat av: Vickan

Aa precis, nisse kjellström! :)

Östbergs måleri!

2010-12-27 @ 18:36:42
Postat av: Vickan

Österbergs*

2010-12-27 @ 18:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0