Torsdag

Torsdag idag, vilket innebär handboll igen. Fast julavslutning idag, ganska skönt det faktiskt. Nu kan jag fokusera på fotbollen och KM ett tag! :) 

Imorgon blir det en hektisk dag. Har klipptid hos annie halv tre, plus lite panik eftersom jag inte vet hur jag vill klipppa mig.. Sen efter det, så ska jag och mamma handla klart julklappar, köpa hårfärg och ett par skor åt mig. Sedan avslutar vi dagen med julbord på axmarbrygga, med mats jobb :) MÖMS


På tiden att dessa blir mina nu, för 699:-
Puss, Viktoria Lindgren

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gick det med uppdatering säg?

2010-12-17 @ 17:46:00
Postat av: Anonym

Jag jobbar på det. Har dock mycket att göra, men jag ska bli bättre :)

2010-12-17 @ 22:15:14
Postat av: Anonym

Jag jobbar på det. Har dock mycket att göra, men jag ska bli bättre :)

2010-12-17 @ 22:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0