bad Bad BAD

Så duktig som jag är så har jag kommit av mig med bloggandet igen, men va tusan. Det är så himla mycket nu. Jag har så mycket att berätta.. Blir en liten skitlista :)

  • Jag har hunnit med att spela en DM match mot kilafors i söndags, och den vann vi med 3-2. Det betyder att vi har gått vidare till semifinal i DM 16 år. DM 17 år är vi redan i final i, mot söderhamn!
  • Jag har hunnit med att städa ur en lägenhet(radhus) i Sandarne, på kjeratten. Där sa det chasing när jag var klar, och 1800 är inkasserade till halmstad - GREJTO!
  • Jag har hunnit med att börja packa lite till elitlägret som jag åker till lördagnatt. Ser snuskigt mycket fram emot det. Ska bli så jävla roligt.
  • Jag har hunnit med att fundera på gymnasievalet nästa år, för det är ju inte så långt kvar dit egentligen. Hur låter fotbollsgymnasiet i Sundsvall, och omvårdnadsprogrammet? Själv tycker jag att det låter alldeles utmärkt!
  • Jag har hunnit med att planera med Mickan. Jag ska vara hundvakt medans hon och Pontus åker till Stockholm och har en helg för dem själva. Som det gulliga lillesyster man är så ställer man upp i alla väder. Då bor jag hemma hos henne! CHASING!!!!!
  • Jag har hunnit med att boka in jobb på Rockweekend, och det är ännu med CHASING! 300 laxar inkasseras bara på den jobbdagen mellan 7-15.
  • Jag har hunnit med att packa lite inför midsommar som firas i stugan i år. Det tycker jag är nice, eftersom Isabelle kommer att underhålla mig.


Jag har hunnit med litegrann iallafall? Man kanske skulle ta tag i bloggandet istället för att behöva göra på detta vis, tokigt.. 


Nu tar jag farväl från bäddsoffan på broberg. NATTI
Puss, Viktoria Lindgren








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0