Helt okej

Träffade Stina, Elin och Louisan på Waynes Coffee runt halv tre. Där vart det en glass och prat om allt mellan himmel och jord i ungefär en timme. Då åkte jag och Louisan hem till mig och hämtade hjälm för färder med tjejerna! Hamnade efter många om och med från Elin Engren på sik där vi träffade Marcus, Jocke och Albin en väldigt kort stund. Faktiskt förstår jag att Elin inte ville åka runt, med tanke på hjälmen jag och Louisan lyckades vaska fram åt henne.. heh
Sen åkte vi till donken, eftersom Elin var hungrig! Vart en glass där, eftersom att det är rea. Klart man slår till då? 
Efter en visit där så åkte jag hem för att äta mat med mammsen!
Sen slängde jag och datorn oss i sängen för en snabbtitt på facebook innan fotbollen på hällåsen med Nelly och Louisan. Söderhamn spöade regnsjö med 3-2, vilket vi tycker är jääääättebra! 
Efter fotbollen åkte jag och Nelly hem till hemma en liten stund, och innan de skjutsade hem mig vart det donken och mina kära nuggets!
Nu ligger jag i sängen och ögonen går i kors på mig. 

Puss, Viktoria Lindgren


man kan ju inte annat än skratta åt dig, elin engren!


Kommentarer
Postat av: Mikaaida

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello

2011-09-02 @ 10:44:42
URL: http://mikaaida.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0