Lite ordning

Börjar få lite kläm på blogg.se, men jag tycker ändå att blogspot är enklare att förstå. Får se om jag återupptar min gamla blogg där! Här fattar jag fan inte ens hur man får till en header. Dum är man väl också..
Jag och Mårten har smidit lite planer inför sommaren, och hittills är dem planerna ganska great. Våra kloka huvuden kom på en massa idéer. Närmast på schema står en fin tältning med en massa goa människor, på orn eller kanske branthäll? Who knows..
Annars blir det förmodligen en chillvecka med en massa våra bästa år och promenader. Tråkigt nog är Johan ledare för fotbollsskolan hela veckan, så ingen idé att sova ute i skärså förens i helgen. Riktigt långt dit nu när dagarna går så segt. Det positiva är väl att man har något att se fram emot, hoppas jag.
Halmstad snart också.. Känns kungligt att jag och Sanna åker på elitläger tillsammans. Det kunde man aldrig tro när vi gifte oss varje fredag på dagis. Sjukligt vad tiden går fort när man har roligt.
Förutom livet i allmänhet så älskar jag att det ÄNTLIGEN är sommarlov. Liksom hur skönt som helst. Det här ska bli ett jävla chillov där alla vännerna och älskling står i fokus - DEN NI!
Denna bild startar jag våran sommar med, eller hur Sanna? 
Känner bara på mig att det här kommer att bli så jävla bra.
Puss, Viktoria Lindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0