Stugan

Har varit ute på äventyr med mamma nu på förmiddagen. Varit på dollar och barnens hus och rusat runt!
Nu håller jag att på packa till Halmstad. Tvättade fotbollsskorna nyss, som ny igen ;)
Känns som att packningen är enorm, fast den är en liten hög med träningskläder än så länge. Behöver inte ha så himla mycket grejer med mig egentligen, eftersom att man alltid ska visa vilket distrikt man kommer ifrån. Så, hälsingelagsdressen är nytvättad och vacker. 

Kanske hinner skriva en sväng på lördag innan jag åker till resecentrum. Bussen går ju 23.40, så ett mesigt inlägg borde jag hinna med.


Nu ska vi fara till hemstaden och hämta Mats, sen handla och åka till stugan. 
Puss, Viktoria Lindgren




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0