Tjatig start!

Starten på detta sommarlov vart inte som väntat faktiskt. Vädret är ju ett jäkla minus också, det regnar och är mulet mest hela tiden. SÅÅÅ tråkigt... Sen krocken i torsdags också, det förstörde skolavslutningen och sen kvällen på fredagen. Förstörde väl lite för matchen mot trönö igår också.
Mitt knä börjar återhämta sig, sakta men säkert. Nu när svullnaden har gått ner så gör det ännu ondare, och självklart slår jag i det överallt bara för att jag har ont. Men det är väl ganska typiskt?
Ikväll ska syrran, eller rättare sagt hela familjen, på bilbingo som vanligt. Då blir jag hemma och får sitta barnvakt. När jag har gjort det åker förhoppningsvis jag, sanna och nelly ut till jockes stuga och övernattar :) kan bli nice.

fick en avslutningsbild av felicia på förmiddagen.
kanske inte den finaste bilden jag sett..
Puss, Viktoria Lindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0