Update - igen

Känns inte som att jag gör något annat än skriver.. Men, har man inget bättre för sig så läre man ju roa sig på något sätt. 
Spelade match igår, mot vallvik. Gick ju som det gick, men det var nog ganska väntat också. En avbytare på 90 minuter, det kommer man inte så himla långt på. Men, efter en 6-0 förlust så tar vi nya tag till hemmaplan!
Efter matchen åkte jag till syrran i ljusne för att vara barnvakt åt Tim dagen efter, eftersom lillgrabben hade hög feber! Somnade ganska ovaggat när jag kom dit, efter en obeskrivligt skön dusch.


Idag vaknade Tim halv sju, även jag.. Det var ingen idé att göra motstånd när han ville kliva upp, så det gjorde jag. Startade med att bygga en koja åt grabben, så han vart tyst och nöjd. Där inne låg vi och kollade på ett gäng filmer, t.ex byggare bob, teletubbies och thomas tåget. En hel del glassar slank ner idag också! 

Nu sitter jag och kikar tillbaka lite på bilddagboken. Hittade en massa texter till pappa som jag en gång skrivit. Blir lite tårögd när jag läser det faktiskt.. Tänk att det är som det faktiskt är...?
Lägger upp dem i nästa inlägg!

Puss, Viktoria Lindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0