ändrade planer, och lycklig är jag ändå

Som ni få trogna läsare som läser denna blogg varje dag vet, så har mina planer varit en flytt till linköping i augusti. MEN, det kommer icke att ske. Jag styr skutan mot västerås istället, av de enkla anledningarna att mitt program jag vill gå finns där, jag har lättare att få en lägenhet och det är närmare hem till mamma och familjen. Linköping är trots allt fem timmar ifrån min hemstad, men det kändes ju så jäkla bra till en början. Vill fortfarande flytta dit någon gång i livet, eftersom att det är så jäsigt där. Att isabelle har flyttat hem till kära ljusne igen är kanske också en anledning till att jag vill vänta med linköping. Fem timmar till mamma, och jag är alldeles själv. Då känns det betydligt bättre med tre timmar ;)

Såhär kommer FÖRHOPPNINGSVIS min lägenhet att se ut, om den stackarn vill vänta på mig. Det är den sista lägenheten i den här stilen med inflyttning första augusti. Finns flera, men då är det inflyttning första juli, och nån måtta får det väl vara va? ↓


Nu hoppas jag för allt jag äger och har att det blir bra. 
Håll alla tummar ni har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0