This day, today

Idag är det onsdag, och dagen innan jag beger mig söderut i landet för träningsläger! Slutdestinationen blir Göteborg, och inte en chans i världen att jag klagar på det. Hoppas på en fin "weekendresa" med laget. 

Skolan idag erbjöd mässa på biblioteket och ett vackert avslutningsfoto där vi skulle föreställa araber av något slag, och en skylt som det stom stakfurallah på. Fin blev vi, de vill jag lova!

Har också varit på en trevlig avslutning med kära laget. Eller det var väl mer för att fira serien som vi tog hem i år. Riktiga avslutningen spenderas förhoppningsvis på laserhallen i Sundsvall. 
Anyway, så var middagen himla mysig. Kände saknaden av laget redan när jag klev in på dragonen. Kommer bli så tomt.. 

Världens bästa tränare, tack för i år!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0