DET GÖR ONT!

Helt galet trött efter denna jobbiga måndag. Inte såhär jag vill starta en ny vecka.. 
Haft en småjobbig skoldag, vilket ogillas till tusen.. Mot slutet tog jag ingenting seriöst och jag levde mitt eget liv ett tag, ganska skönt faktiskt. 
Spelade ju match idag också, mot alfta. Förlorade med 18-12, och måste vinna nästa match tydligen för att vinna serien. Men då är vi råtaggad hela högen, och förhoppningsvis utan skador. Jag drog på mig en idag, i högra tummen. Suger ganska hårt faktiskt, gör skitont.. 

So, let's have party. Japp, jag har fest för mig själv. Det är ju faktiskt alla hjärtans dag idag, årets mest överskattade dag.. MEN, hoppas ni som firar haft en underbar dag :)


GE MIG EN SAFTIG OCH VARM SOMMAR! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0