Mission completed

Håret är jag helnöjd med. Denna färg ska jag nog fortsätta använda. Så - MISSION COMPLETED!




Som många säääkert har sett på facebook, så kom jag inte in i Linköping som var min ungefär, högsta önskan. Känns så jävla surt och har varit grinig och less över det hela dagen idag. Nu sitter jag här, måste göra mitt val inom 9 dagar. Jag vet inte alls vad jag vill längre. Vafan, kom igen.. 
Har lagt vissa funderingar på antingen Resturang- och Livsmedelsprogrammet Polhemskolan, i Gävle.
Har också funderat lite på Teknikprogrammet här i Söderhamn. Tycker ändå att det är lite tidigt att välja vad man vill göra i livet, men så är det ju. Någon gång så måste man :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0