Handbolls VM

Vart en seg skoldag idag, tyckte aldrig den tog slut. Skönt att jag vart av med alla skoltröjor idag också, så jag slipper höra med om dem! Ännu segare var det nog att jag var själv på träslöjden, eftersom att felicia är i thailand. Var jag och killarna, men de är härliga de också.

Körde igång med handbollsträningarna idag också. Så skönt att vara igång och träna igen. Tränar inför sundsvall cup nu, som blir det sista jag gör med handbollen. Sååå jävla tragiskt, jag som älskar handboll. Hur ska jag klara mig utan det, laget och alla underbara människor i föreningen? 
Efter träningen vart det iallafall full fart hem eftersom att det var handbolls vm på tv. Sverige spöade Chile med 28-27, härligt! 

Imorgon ska jag kolla på äntligen få byta julklapp med louise, bättre sent än aldrig liksom.. Sen ska vi göra mikrokola som vi ska läska oss på heeela kvällen. Ska även kolla på paranormal activity 2, med jorge och johan. En kväll alla vi fyra behöver. Det ser jag fram emot.

Nu ska jag ta och knoppa,
ha det bra!

Får bli en sommarbild, för att bara visa hur mycket jag verkligen vill ha sommar nu!


Puss, Viktoria Lindgren



Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv; tack vickan! jag kan inte mer än att säga detsamma. :)



puss & kram

2011-01-14 @ 09:23:24
URL: http://alexandraekstrand.blogg.se/
Postat av: SOFIA

Produk Tävlingen är nu avslutad! Kika in om du blev den lyckliga! Annars tack för att du deltog och missa inte tävlingarna som kommer dyka upp allt mer! Ha en toppen Fredag! KRAM

2011-01-14 @ 10:17:40
URL: http://sofiahanden.blogg.se/
Postat av: Anonym

johan och jorge? :))

2011-01-14 @ 19:12:50
Postat av: Vickan

Johan Eriksson och Viktor Svedin :)

2011-01-15 @ 00:40:47
URL: http://theaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0