Hudik

Idag har jag varit ledig från skolan, vilket har varit så himla skönt. Var till hudiksvalls sjukhus med mamma, för att prata om astman och göra pricktest. Astman står still, vilket är ganska bra. Pricktestet visade ingenting det heller, vilket också är väldigt bra :) dock så känner jag av gräs, knepigt att det inte visade något idag tycker jag.. 

Gick på nån timme på sjukhuset bara, så jag och mamma han med stan i två timmar också. Vart inte så mycket inhandlat, visar kanske sen om ni har tur! 
Hade en härlig dag iallafall, huvudsaken det :)

Haft en riktigt skön fotbollsträning ikväll också. Match på söndag också, mot bergvik...


Nu ska jag göra något vettigare, som att fästa blicken i matteboken en stund. Sen ladda för en ny dag i hudik imorgon, denna gång med klassen!


Kommentarer
Postat av: lindshe

Det är så himla sköönt med FREDAG! :)

Men jag är så sjuukkt, trött :D

E du pigg? Xd

2011-01-21 @ 23:33:02
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0