I ain't gonna stand for it

Kom precis hem ifrån en supertrevlig och behövlig kväll hos louise, med johan och viktor också.
Jag och louise började med att byta julklappar, bättre sent än aldrig liksom.. Jag fick en supertomte som var över tre decimeter. Undrar fortfarande hur jag ska få i mig hela tomten. Den är gigantisk!!

Sen så åkte vi ner till alen med maxine, för att inhandla lite grejer att tugga på till filmen. Vart gurka, morötter, dillchips, cider, två dipper, jordgubbar och microkola. Ingen klagade, och det var inte mer än rätt det heller :)
Kollade på Detroit Rock City och Paranormal Activity 2. Sevärda filmer om du frågar mig :)
Lyckades hamna en sväng på donken också, typiskt att man aldrig kan hålla sig därifrån.

Tackar iallafall för en superkväll, ni vet att ni är bäst. Även trevligt att erik kom där på slutet :)

Låter storleken på denne käraste tala för sig själv!
Är den inte stor, så säg..

Puss, Viktoria Lindgren

Kommentarer
Postat av: ELLMINAS - elin mattsson & emma silverbratt

Sv: Så lite så! Med mig är det superbra.Var gärna med i VECKANS BLOGG! Kram! :)

2011-01-15 @ 01:34:44
URL: http://ellminas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0