I text

ÅRET 2010

Hur har året 2010 varit för dig? – Blandat upp och ner. Mestadels riktigt bra!
Bättre än 2009? – Vet inte riktigt faktiskt. Mycket sorgliga grejer som hände..
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? – Elitlägret i halmstad är oförglömligt! Men mycket mer också!
Har du flyttat under år 2010? – Nej, det har jag inte!
Har du hittat en ny låt som du älskar? – Mååånga
I så fall vilken? – Åh gud, om jag ska skriva får jag fortsätta tills imorgon
Har du kysst en främling? – Det har jag inte!

 

En bild från 2010

När vi firade Nellys födelsedag i oktober!

 

KÄRLEK 
Hur har din kärlek varit 2010? – Helt underbar, oförglömligt.

Har du varit kär? - Det har jag varit.
Har du sagt jag älskar dig till någon? – I have!
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – Japp
Har du haft ett hemligt förhållande? -  Många.. Nä, inget :)

 

En kärleksbild från 2010

Jag och Johan!




SORG & HÄMD 
Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? –Nej, inte vad jag vet
Har någon i din släkt avlidit? – Nej
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – Slåss faktiskt inte
Varit i slagsmål? – Inte det heller!

En sorgbild från 2010
Kan inte bidra med någon där!

 

PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar? - Det har jag gjort.
I så fall vad? – Mycket
Har du skämt ut dig? – Haha, vem har inte det?
Har du ljugit för en vän? – Nog.
Har du varit ute en hel natt? – Det har jag
Har du blivit tagen av polisen? – Nej. Bara amatörer som blir det
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Japp
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Yes

 

En personlig bild från 2010

Vet inte vad det kan vara.. Haha



SKOLAN & FRITIDEN
Vilken skola går du på? – Norrtullskolan i Söderhamn
Har någon varit elak mot dig i skolan? – Yes
Hatar du någon på din skola? - Snarare ogillar

Har du gjort något framsteg? – Jag har visat framfötterna mer
Haft alla rätt på ett prov? – Ja, nått enstaka. Haha

En bild från skolan eller fritiden 2010
Jag och Sanna!


VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner? – Japp
Har du förlorat en vän? – I princip
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? – Ja :) 
Har du gått bakom ryggen på en vän? – Lite kanske
Har du ljugit för en bästavän? – Nej
Har du haft en relation med en vän? – Nej

En vänskapsbild från 2010
Felicia, Nelly, Emelie och jag :)



Puss, Viktoria Lindgren



Kommentarer
Postat av: Sassäh

Följ mig via bloglovin och håll dig gärna uppdaterad hos mig. Och om du vill, så kommentera gärna! [a]

2011-01-15 @ 20:07:20
URL: http://nojjz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0