Oops

Eftersom att senaste uppdateringen skedde för tre dagar sen, så är det väl läge nu att be om ursäkt för den händelsen. Lovar att det inte händer igen!

Har hänt lite grejer på tre dagar faktiskt

I torsdags var vi iväg till hudiksvall med klassen, för att gå på hälsinglands museum. Var inte så spännande som vi trodde dock, så vi var bara där i tjugo minuter. Sen snurrade vi runt i klädaffärer, men jag handlade inte förrän vi skulle åka hem. Det vart 
  • En klocka från Ur & Penn - 249:- (rea 50% MUMS)
  • En grå tröja med nitar på axlarna, från Hollywood - 75:- (rea)
  • En blus, från Hollywood - 75:- (rea)
  • En dubbelring med ett kors på, från Gina Tricot - 79:-
Mycket nöjd :) tog åkte hem kvart i två, och då var det bara träning kvar, för sen var dagen över! 

I fredags var jag och ellen upp till hudiksvall igen, denna gång för att kolla på bromangymnasiet. Precis ingenting gick som vi hade väntat oss, ingenting gick enligt planerna om man säger så. Vi yrade runt i staden alldeles för länge och hittade inte någonstans.. När vi väl såg skolan var vi två timmar sena, så då sket vi i det och tog nästa buss till station och åkte hem på första bästa tåg! 
På kvällen var vi ut till ljusne på innebandy, och missade bussen hem. Härmed kan jag berätta att jag inte reser utanför söderhamn igen!

Igår dömde jag handboll ute i ljusne hela långa dagen, men värt det för pengarna. Sen åkte jag hem och gjorde mig klar och åkte till johanna för en tjejkväll med obeskrivliga brudar! Hade många fina stunder och många givande samtal. Kan bara konstatera att jag är lyckligt lottad och har världens bästa vänner! 

Tack för alla dessa dagar allt folk som har varit med och förgyllt dem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0