Seg dag!

Ligger fortfarande i sängen, trots att jag vaknade halv tio. Kollade på våra bästa år också, precis som vanligt när jag är ledig. 
Låg och tänkte efter lite, och snart börjar faktiskt min sista termin på högstadiet. Känns ganska sjukt. Riktigt roligt ändå, eftersom att jag har bestämt mig. En månad kvar idag tills jag ska ner till linköping för provträning. Är faktiskt ganska nervös, men jag vet att jag kan. SÅ, det ska nog gå bra! :)
Har du funderat något över gymnasiet? Berätta gärna!

Ska nog ta och göra mig klar nu. Ska hämta tuva och saga på dagis klockan tre, så idag ska jag umgås med dem. Har inte träffat dem på nästan hela lovet..

Ha en bra dag! 
Puss, Viktoria Lindgren

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

SV : kul att du är med i dagens blogg :) Har startat en ny tävling där du kan vinna en ring genom att bara skriva en kommentar att du är med.. kika in ;)

2011-01-04 @ 17:46:41
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: åh vad kul att du är med och tävlar om ringen :D

2011-01-04 @ 19:44:28
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0