Trött och sliten

Det är som vanligt med andra ord. Inte bättre och inte sämre, kanske bra det.. Står lite mittemellan där faktiskt. 

Började tio i nio imorse, med tyska. Fick höra att det kanske inte blir någon resa med klassen av olika anledningar. Får hoppas att hon löser det där åt oss.. Sen har det bara rullat på hela dagen, sköna lektioner. Idrotten var däremot ruggig, fy tusan! Hade cirkelträning, en jävla jobbig cirkelträning. Valde sista och jobbigaste bokstaven, M! Jag klarade det iallafall, och då skulle man tydligen vara "elittränad". Är det så pass, ser det bra ut inför Linköping :)
Jag hoppas på allt att jag kommer in, det är min dröm!

Har tränat på kvällen också. Att det var konditionsträning när man haft cirkelträningen på idrotten, gjorde inte livet speciellt roligt. Men det är så himla skönt efteråt, och man vet att man vinner själv på att kämpa :)
Sen har det bara blivit handbollsvm, där sverige för första gången under detta vm åkte på torsk mot argentina! 
Nya tag på torsdag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0