Vinst mot team hudik!

Ber om ursäkt för en ruggigt dålig uppdatering, men har varit så slut att jag knappt orkat med mig själv.

Gjorde min matchpremiär med mohed igår. Kom hem glad och med en vinst i bagaget. Kändes riktigt skönt att det gick ganska bra första matchen. Nu taggar jag för FULLA muggar till KM. Faktiskt bara 2 dagar kvar! 
Jag gillar er, ni är grym :)



Igår somnade jag halv tolv, var heeeelt slut. Sov till halv ett då mamma väckte mig för att jag och syrran skulle upp till team sportia och hämta ut handskar. Ett ställe som ska dömas ut helt och hållet, finns i-n-g-e-n-t-i-n-g! Tog ett par iallafall, känner mig ganska nöjd med dem ändå, tur de fanns! 
Åt världens godaste stek och potatis med familjen sen, hur mumsigt som helst! 

Vart ett par fotbollsskor rikare idag också, tack vare syrran och pontus. Ni är bra att ha ni! 

Nu ska jag ta tag i det här, 
Puss, Viktoria Lindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0