I'm gonna tell you a secret

Skrev för ett bra tag sedan att jag inte kom in i linköping, utan att jag istället hade sökt i gävle ↓



Jag har faktiskt ändrat mig! Nu när omvalsperioden smyger sig på om bara någon månad, så har jag tänkt efter. Jag vill ju faktiskt ner till linköping, så varför ska jag då till gävle? Linköping är helt underbart, helt kär i staden. Tror helt klart att jag skulle trivas där nere. Sen har jag ju alltid isabelle, så varför klaga? 

Programmet jag har kollat på nu finns på anders ljungstedt gymnasiet, och är hantverkarprogrammet med inriktning hud. Tycker att det är rätt så spännande. Jag har tänkt mig bli massör, och sedan läsa till sjukgymnast efter gymnasiet. Jag tror det kan bli bra :)

Om du är nyfiken på att ta en titt på programmet, look here ↓
http://www.linkoping.se/sv/Skola-barnomsorg/Gymnasieskola/-Kommunala-gymnasieskolor/ALG/Nya-program-hostterminen-2011/Hantverksprogrammet/Hud-/


Kommentarer
Postat av: Alexandra Ekstrand - frisörelev ♥

sv; inte konstigt att jag inte lyckats smaka den om den är hemmagjord! ;) haha, jaa det vore väldigt spännande att få testa den omtalade äppelmosen! :D



PUSS

2011-03-16 @ 20:18:39
URL: http://alexandraekstrand.blogg.se/
Postat av: SOFIA

Gokväll vännen!Hoppas du haft en fin dag i vårvädret? Nu är Tävlingen om Triwa klockan avslutad. En vinnare är korad, kanske är du?



Önskar dig även en toppen kväll och tack för att du var med och deltog. Hoppas du kikar tillbaka och ser fram emot tävlingen som startas i helgen! KRAM

2011-03-17 @ 20:16:16
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0