Ingen inspiration

Med det vill jag säga att inget har skrivits för jag inte har något att skriva om. Har inte hänt så mycket, tråkigt nog.



2011 års sportlov tog slut idag, och jag återgick till verkligheten igen. Tråkigt, men nu är det snart slut på grundskolan. Nästa kapitel blir gymnasiet! 

Sportlovet spenderades uppe i Lofsdalen med familjen Waller. Helt underbart och slapp vecka. Gjorde inte speciellt mycket, men vad gör väl det! Bjuder på några få bilder från resan, vart inte så mycket knäppt i och med att det inte hände så mycket!




Kommentarer
Postat av: Alexandra Ekstrand - frisörelev ♥

sv; är det din mamma som gör den?! ;) då har jag ju ingen möjlighet att testa den goda äppelmosen...



PUSS & KRAM

2011-03-14 @ 20:11:33
URL: http://alexandraekstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0