Borta bra men hemma bäst

Så brukar man ju oftast säga när man har varit borta en helg eller nått.
Helgen har bestått av match och ledarcamp. Låt oss börja med matchen..

Nä, jag tänker inte säga något. Vi förlorade med 0-4 mot edsbyn i fredags och jag har inga kommentarer till det alls.

Grädden på moset, eller nått?, var att jag fick ett stipendium genom handbollen för att jag är ungdomsledare. Det tackar vi väl för då. Begav mig mot bollnäs igår för att stanna till idag. Helt okej helg faktiskt. Lärt mig både ett och annat, det ska majluringen få höra :) tackarrrrr
Nu ska jag försöka fjäska till mig en pirra eftersom att jag är något hungrig. Maaaaammaaa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0