Jääs-VM

I fredags så rullade jag mot ljusne för att spela lite kubb och grilla med mysigt folk i parken. K allt må jag då säga att det var i luften. Efter nån timmes häng i parken hamnade vi vid grillplatsen mot orrskärshamnen. Vi läska oss där i några timmar innan skjutsarna tog oss hem. Då vare nöslut med mig och jag sov som aldrig förr!

Vaknade upp rätt tidigt hemma hos robin, klockan var väl säkert sju. Tackarrr för den! Hade turen med mig och somnade om tills att jag fick ett fint uppvaknande av robin. Macken och körv stod etta på listan, så det checkade vi av fort. Hamnade hos isabelle sen, för jag var värd en fetingdusch. Pizzan jag tröck i mig på bästa la gondola efteråt var jag också värd. Jag har det nästan för bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0