Sista april

Igår fyllde kungen 65 år, men det sket jag och de flesta fan i och gjorde annat jäs istället. Sista april vare ju, och det är det bara en gång om året. Det ska man däremot fira på ett alldeles jättebra vis. Skutan hade styrt till ljusne, där jag stannade för kvällen. Hamnade hos andreas med robin och en himla massa folk. Hade det rätt jäsigt, förutom att vissa saker alltid får en på sämre humör. Försökte att inte tänka så supermycket på vissa saker, och jag lyckades. Så kul hade jag hela kvällen, utan tvekan. 
Hamnade i vallvik innan det var klart, fast det var inte vordo.. Har varit betydligt roligare att stanna i ljusne faktiskt. 

Får la ta och tacka alla goa människor som har gjort påsklovet superbra. Ångrar absolut ingenting :)






Eftersom att jag inte knäppte ett enda kort själv på hela kvällen, så har jag snott dessa stiliga av emma goode. Hoppas du inte blir arg :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0